Det känns himla bra.
Det har äntligen börjat ta fart utomhus igen, 5 av 9 L-stöd är på plats och vi försöker planera stenläggning och staket, det går sådär.
Jag firade mors dag (eg dagen innan) med att ta med mig en väninna på en liten åktur till Båstad och Designhouse Stockholms outlet för att köpa mig en matta. Jag får väl ha en del av den i födelsedagspresent oxå ;-) (...men jag tjääänade faktiskt 1500:-...mot att köpa den via nätet)


Den blev inte så väl mottagen hemma, jag däremot älskar den. De måste bara vänja sig vid tanken att det ligger en matta under matbordet. Jag föll för läderkanten, men den tyckte Max (12-åriga sonen) var det fulaste med mattan. Skit i det, jag tyckte det blev bra ;-)