Idag har jag dragit bort en del av pappen från golven och städat av. Jag är riktigt nöjd, det ser jättefint ut.
Förra helgen kunde jag inte hålla mig längre, IKEA Maskros, har legat i sin låda alldeles för länge (sen augusti) och bara väntat på att monteras och så här blev resultatet.
Ganska läckert enligt mig.
Vill bara säga att det behövdes tre personer att montera den på plats, en som höll lampan över räcket, en som langade delarna och en som monterade.
I övrigt så kommer allt att komma på plats på fredag, vi får se om räcket till trappan hinner komma. Sotaren ska komma och provtrycka skorstenen, ventilationen ska kopplas in, de sista rördragningarna skall på plats, Martin ska koppla in strömbrytarna. Martin kommer dessutom att vara först ut att övernatta i "huset" - allt för att hålla obehöriga borta. Tyvärr så är det en del hus som har haft inbrott av idioter som inte förstår skillnaden mellan mitt och ditt.