Så här ser den ut i fungerande läge
Här är den i sk "snyggläge" ;-)
Vi har även fått skåpen i badrummet på plats, jag är riktigt nöjd, har lite svårt att bestämma mig för om dörrarna hänger rätt. Ska de öppnas åt höger eller vänster?....Den frågan lär väl lösa sig med tiden när vi börjar använda dem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar