onsdag 10 februari 2010

Den enda.....

....vitvaran vi kommer ha i vårt kök, är på plats...den är av vitt glas, alla andra vitvaror kommer i rostfritt utförande...hahahaha

Så här ser den ut i fungerande läge

Här är den i sk "snyggläge" ;-)


Vi har även fått skåpen i badrummet på plats, jag är riktigt nöjd, har lite svårt att bestämma mig för om dörrarna hänger rätt. Ska de öppnas åt höger eller vänster?....Den frågan lär väl lösa sig med tiden när vi börjar använda dem.


Inga kommentarer: