onsdag 7 april 2010

Inflyttade.....

....men absolut inte uppackade än. Det lär väl dröja ett tag innan vi har fått upp alla kartonger, en om dan - känns som ett rimligt mål.
I helgen fick vi ved i inflyttningspresent :) så vi premiäreldade - myyyyyysigt!

Inga kommentarer: