....men absolut inte uppackade än. Det lär väl dröja ett tag innan vi har fått upp alla kartonger, en om dan - känns som ett rimligt mål.
I helgen fick vi ved i inflyttningspresent :) så vi premiäreldade - myyyyyysigt!
...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar