måndag 29 september 2008

Leråkern är vår





Efter ett år av väntan och räntefakturor är tomten äntligen vår.

Det har varit en del turer kring huset, men nu är ritningarna slutligen fastställda, planlösningen är godkänd ur handikapphänseende, tillgänglighet, barnsäkerhet, brandsäkerhet, you name it. I fredags hade vi byggstartsmöte med kommunen och fick de sista stämplarna på vårt bygglov så nu kan vi börja gräva. Vi kan numera titulera oss byggherrar.





















































Inga kommentarer: