Huset är utmätt och det blir stooooort. Inte mycket kvar
till tomt kan man tycka. Ett virrvarr av trådar,
men det blir nog bra till slut.
Återkommer med mer info när det händer något nytt.
...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar