Sen senaste inlägget har vi gipsat taken.
Nästan putsat klart alla innerväggar.
Putsat klart samtliga väggar på övervåningen samt städat, så nu kan man nästan föreställa sig hur det kommer att bli.
Igår tillbringade vi hela dagen på Optimera i Trelleborg för att bestämma oss för kök, vitvaror, badrumsinredningar, kakel, klinker, golv, innerdörrar - ja i princip allt bestämdes - puh! Det var jobbigt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar