fredag 31 juli 2009

Semester.....??

Det kan man ju tro att vi haft. Visserligen så har jag varit iväg med killarna på Sturkö en vecka och Martin släppte husbyggandet ett par dagar förra veckan. Det var behövligt.
Sen senaste inlägget har vi gipsat taken.
Nästan putsat klart alla innerväggar.


Putsat klart samtliga väggar på övervåningen samt städat, så nu kan man nästan föreställa sig hur det kommer att bli.

Igår tillbringade vi hela dagen på Optimera i Trelleborg för att bestämma oss för kök, vitvaror, badrumsinredningar, kakel, klinker, golv, innerdörrar - ja i princip allt bestämdes - puh! Det var jobbigt

Inga kommentarer: