onsdag 7 april 2010

Det börjar kännas som hemma.....

...äntligen! Vi har fått matbord, stolar och soffa (TACK!!!!!) Vi är jättenöjda.


Dessutom så går bygget av trädäcket framåt, däremot dröjer bygglovet. Hur kan det stå och falla på om en person gillar eller inte gillar plank??!? Grannarna som ska se planket har ju lämnat sitt godkännande. Vi tycker att vi har försökt förklara tydligt varför vi ska ha plank och inte bokhäck. Vi har ett dräneringsrör som inte skulle må så bra av rötter från en häck. Så snälla håll tummarna för att det går vägen i nämnden.
kvällssidan i väster
morgonhörnan i öster

3 kommentarer:

Livetby..... sa...

Vi kommer och hänger på den där terassen i sommar! Dessutom har vi lovat att heja på Martin när han fixar trädgården, mot några bärs :)

Janne sa...

Ser bra ut! Ser mig själv sittande där och klappandes takten när M sliter med tomten. Kan till och med tänka mig att hålla i hans öl........Man får ju ställa upp :-)

pejn sa...

Ni är välkomna när som, men akta er för att ta med arbetsbyxor för i så fall åker de på.....men då får vi ju ordna andra hållare/kylare till ölen..... ;-)