Ytterdörren blev över förväntan, visserligen har vi sett den tidigare på Optimera men inte tillsammans med sidoljuset - jag är supernöjd - vilket är tur för nu sitter den där den sitter.
Även hajompartiet kom på plats förra veckan efter mycket om och men.
Visst är det konstigt att när man måttbeställer en grej så gör de automatiskt den 2 cm högre än vad man beställer. Förstår inte riktigt varför, men nu fixade min farbror o hans arbetskamrat det hela genom att fräsa bort de extra centimetrarna - onödigt arbete kan jag tycka - leverantören menade att partiet skulle sänkas ner i plattan, men det kändes inte som om det var ett alternativ för oss.
Plåtslagaren har fixat till vindskivorna - de riktigt glänser i midsommarsolen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar