måndag 6 juli 2009

Ställningen borta (nästan)


Entrésidan mot norr

"Baksidan" mot väster

Uteplatsen - i sydväst. Här är ställningen inte borttagen eftersom vi måste komma upp på taket när vi ska montera "solvärmerören" samt de sista takpannorna.

"Framsidorna" mot sydost

Inomhus har vi börjat gipsa taket på övervåningen, dessutom så har pappa börjat putsa innerväggarna. Nu går det undan.....fast det är många väggar som dessutom ska putsas mer än en gång...så det lär väl ta ett tag.


Kanske kanske vår nuvarande tidplan för inflyttning håller - ja, vi har flyttat fram den till slutet av oktober. Jag har oxå blivit realist ;-)

2 kommentarer:

Livetby..... sa...

Realist! Suck!!! Tråkigt!

pejn sa...

Javisst är det tråkigt men jag är samtidigt optimist :-))