måndag 21 september 2009

Ett år som husvagnsägare....

Lördagen 27/9-2008


Lördagen 19/9-2009

Söndagen 20/9

husvagnen är försvunnen!!! Nu har vi inget riktmärke längre när någon undrar var vi bor på området. Hur ska vi nu beskriva vägen??
Tänk att det var någon som ville ha den.....helt otroligt. Den får leva vidare som byggbod i Trelleborg ett tag till. Vacker var den inte men den fyllde sin funktion.
Här nedan är den homestylad och klar för leverans - allt onödigt är bortplockat.....

Inga kommentarer: