Idag står vi här med ett "gigantiskt" hus med tillhörande garage, visserligen inte färdigt än men det känns som om det närmar sig. Jag roade mig just med en snabb uträkning att vi kan ha lagt ner ca 3000 timmar på huset, då räknade jag drygt 4 tim /man och dag under ett helt år.

Jonas har varit och målat våra tak och de väggar som har lite "fylligare" färger än vitt och ljusgrått, tex Hampus rum som har en grööööön vägg.
och Max rum som går i MFF's färg.
samt deras allrum som vi försökt få i ungefär samma blåa kulör som FC Barcelona har i sitt klubbmärke. Vi får lägga till rött och lite gult och vitt som accentfärger för att hämta hem resten av märket ;-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar