torsdag 19 november 2009

Det kom ett samtal.....

...igår kväll från en granne på "nya" området. Han hade hört ett "BRAAAK" och gått ut för att se vad som hänt.......


....där låg vår ställning...och ligger fortfarande för den delen. Den hade blåst ner i gårdagkvällens storm. Vi får väl ta tag i den i eftermiddag och se till att den blir rest igen. Turligt nog förde inte eländet med sig några större skador, endast en liten bit (knappt 10 cm) av en hörna hade skadats av raset. Lätt fixat enligt proffsen... ;-)

Inga kommentarer: