fredag 20 november 2009

Som Lilla julafton.....

.....tyckte Martin att det var igår när elskåpet kom och dessutom blev inkopplat, inte helt men så pass att vår el numera går igenom den centralen istället för den provisoriska vi haft ett tag.



Hur man kan bli så glad och exalterad över ett plåtskåp fattar jag inte, men å andra sidan fattar han inte hur jag kan bli glad över en dalahäst...;-)


Förutom att glädjas över ett plåtskåp så har Martin packat ihop ställningen som rasade samman i stormen och lagt klart golvet i Max rum. Nu saknas bara lister och sen kan vi flytta in garderoben som vi efter många om och men fick hem i onsdags. Men den storyn tar vi inte här.....


Nu är äntligen den svarta väggen i badrummet fogad och klar. Nu återstår lite mjukfogar i hörnorna samt golvläggning, men var sak har sin tid.
Badrummet på BV har även det nästan kaklats klart, det saknas några plattor sen vi ändrade om lite i placeringen av bårderna.



Status för badrummet på övervåningen närmar sig också färdigkaklat



Inga kommentarer: