Hur man kan bli så glad och exalterad över ett plåtskåp fattar jag inte, men å andra sidan fattar han inte hur jag kan bli glad över en dalahäst...;-)
Förutom att glädjas över ett plåtskåp så har Martin packat ihop ställningen som rasade samman i stormen och lagt klart golvet i Max rum. Nu saknas bara lister och sen kan vi flytta in garderoben som vi efter många om och men fick hem i onsdags. Men den storyn tar vi inte här.....
Nu är äntligen den svarta väggen i badrummet fogad och klar. Nu återstår lite mjukfogar i hörnorna samt golvläggning, men var sak har sin tid.
Badrummet på BV har även det nästan kaklats klart, det saknas några plattor sen vi ändrade om lite i placeringen av bårderna.
Status för badrummet på övervåningen närmar sig också färdigkaklat
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar