....är på plats............nästan.
bottenvåningens badrum
lilla badrummet uppe - ska få svarta högblanka lådor
Det "rör" på sig i huset - känns som om det faktiskt snart är "klart" - det saknas lite toaletter här och var, badkaret hämtas på fredag, golvlister är levererade men inte monterade, garderober ska inhandlas (och gud nåde IKEA om de verkligen har tagit bort de vita PAXgarderoberna, vilka inte syns på hemsidan längre) och klädkammare och tvättstuga ska inredas, köket ska kaklas och vitvarorna ska på plats - det är ändå en hel del kvar innan vi kan flytta in.
Men nu har vi i alla fall fått tummarna loss och anlitat en mäklare för att sälja vårt hus på Värbyängen, det blir fotografering på måndag (18/1) - så i helgen får vi koncentrera oss på det huset istället.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar