tisdag 19 januari 2010

Färdigkaklat i köket

Under tiden vi har jobbat med att röja undan och städa på Värbyängen inför fotografering så har pappa kaklat i köket. Vi blev jättenöjda med resultatet. Jag var lite orolig när jag såg väggen halvfärdig eftersom jag tyckte färgen var lite för "krämig" men när vi fick se det färdiga resultatet så blev det helt annorlunda.





Vill ni se resultatet av vår helg på Värbyängen så finns bilderna på Hemnet.
http://www.hemnet.se/beskrivning/582810?r=3
Länken funkar inte längre för huset är SÅLT!!!!!! Hurra!!!

Inga kommentarer: