Vill ni se resultatet av vår helg på Värbyängen så finns bilderna på Hemnet.
http://www.hemnet.se/beskrivning/582810?r=3
Länken funkar inte längre för huset är SÅLT!!!!!! Hurra!!!
...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar