tisdag 9 december 2008

Det har hänt en del sen sist....

Nu börjar det ta form. Martin blandar bruk (lim) och staplar block som bara den tillsammans med pappa. Man ser resultat varje dag. Dessa bilder är från i lördags (6/12)





Här syns vardagsrummet från "trädgården".

Här står jag i köket.

Och här är jag i tvättstugan.
Det är väl ungefär på dessa platser som jag kommer att tillbringa den mesta tiden sen oxå så det är lika bra att kolla så att allt blir bra från början. ;-)

1 kommentar:

Livetby..... sa...

Martin skall stå i tvättstugan, och när vi befinner oss i köket sitter vi vid bordet och dricker ett glas rött :) Lena