Här syns vardagsrummet från "trädgården".
Här står jag i köket.
Och här är jag i tvättstugan.
Det är väl ungefär på dessa platser som jag kommer att tillbringa den mesta tiden sen oxå så det är lika bra att kolla så att allt blir bra från början. ;-)
1 kommentar:
Martin skall stå i tvättstugan, och när vi befinner oss i köket sitter vi vid bordet och dricker ett glas rött :) Lena
Skicka en kommentar