Vi är uppe i fönsternivå på två sidor.
Max rum är närmast och längst bort ser vi Hampus rum.
Rören som sticker upp mitt i bilden tillhör toaletterna.
...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar