skip to main | skip to sidebar

Hur går det med bygget?

...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.

måndag 9 februari 2009

Det växer.....

Vi har äntligen börjat mura upp väggarna på övervåningen.
Vi är uppe i fönsternivå på två sidor.


Max rum är närmast och längst bort ser vi Hampus rum.



Rören som sticker upp mitt i bilden tillhör toaletterna.
Upplagd av pejn kl. 19:21

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2010 (13)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (47)
    • ►  december (2)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (5)
    • ▼  februari (7)
      • Uppdatering...
      • I helgen har det gått bra....
      • Man kan ana.....
      • Vi längtar......
      • Det är vitt, blött o kallt....
      • Det växer.....
      • Väder i repris....
    • ►  januari (8)
  • ►  2008 (19)
    • ►  december (3)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (1)

Jag gillar.....

  • Aspen badrumsinredningar
  • Bricmate - kakel o klinker
  • Kanallisten

Om mig

pejn
Idéspruta
Visa hela min profil