söndag 15 februari 2009

Man kan ana.....

...sig till hur det kommer att se ut. Bottenvåningen har börjat ta form.
Igår insåg vi en av de främsta fördelarna med att bygga själva då vi enkelt tog beslutet att ta bort ett litet förråd i entrén då det upplevdes litet och "onödigt". Det känns väldigt skönt att kunna ta ett sånt beslut nu och inte behöva bli besvikna sen när vi flyttar in.

I helgen har vi har nästan fått upp väggarna i vårt sovrum, groventrén och börjat få upp väggarna in mot toaletten.

Vårt sovrum, dörröppning in till klädkammaren. Tvättstugan syns i bakgrunden.

Groventrén m tvättstuga till höger

Halva väggen till toaletten är uppe.

P.S. Jag har faktiskt varit och hjälpt till i helgen - jag har burit in en del av blocken och skrapat av lite limrester här och var.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej... Ser fint ut! Hur stort ska det bli?
Hoppas ni får mildare väder snart!