Igår insåg vi en av de främsta fördelarna med att bygga själva då vi enkelt tog beslutet att ta bort ett litet förråd i entrén då det upplevdes litet och "onödigt". Det känns väldigt skönt att kunna ta ett sånt beslut nu och inte behöva bli besvikna sen när vi flyttar in.
I helgen har vi har nästan fått upp väggarna i vårt sovrum, groventrén och börjat få upp väggarna in mot toaletten.
Vårt sovrum, dörröppning in till klädkammaren. Tvättstugan syns i bakgrunden.
Groventrén m tvättstuga till höger
Halva väggen till toaletten är uppe.
P.S. Jag har faktiskt varit och hjälpt till i helgen - jag har burit in en del av blocken och skrapat av lite limrester här och var.
1 kommentar:
Hej... Ser fint ut! Hur stort ska det bli?
Hoppas ni får mildare väder snart!
Skicka en kommentar