
Idag är det +1 i Bara, upplevd -6, luftfuktighet 88% - så är det att bo i Skåne.
Det ryktas om att våren ska bli rekordtidig i år.....
...varför skulle vi ha sån tur?
...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar