tisdag 3 februari 2009

Väder i repris....

Det känns som om vädret upprepar sig. I slutet av november när vi skulle börja mura blocken på nedervåningen så var det för kallt, nu ska vi börja om på övervåningen och.....nu är det för kallt.....igen.



Idag är det +1 i Bara, upplevd -6, luftfuktighet 88% - så är det att bo i Skåne.



Det ryktas om att våren ska bli rekordtidig i år.....
...varför skulle vi ha sån tur?


Inga kommentarer: