.....egentligen till skidbackarna i Österrike, men i år får vi stanna hemma - vi har ju annat för oss. ;-)
Något som gör det hela mycket enklare är att här hemma är det ett strålande krispigt vinterväder medan det i Österrike är grått, kallt och mycket snöigt.
Det är så här man vill ha det när man är där och inte som det har varit idag, dessutom så ser det "gråa" där nere ut att hålla i sig ett par dagar framöver.
Vi har dock ett litet problem och det är som vanligt kylan. Vi behöver värme, värme och ytterligare lite värme för att betongen ska bränna ordentligt. Vi har en gasolbrännare, en gasolvärmare och en 2kW värmefläkt igång och funderar starkt på att även köpa en dieselvärmare (värmekanon)
(någon som har en sån på lager som ni kan låna ut? Hör av er till Martin snarast)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar