Nu skulle vi ju kunna slänga oss över blocken och börja bygga "på riktigt", äntligen! Men säg den lycka som varar..... Enligt väderprognosen så ska temperaturen falla till alldeles för låga temperaturer. För att "massan" vi ska foga samman blocken med ska kunna härda ordentligt behövs en dygnstemperatur högre än de som dmi har tagit fram.

Alltid detta väder - nu ska solen skina, det ska inte blåsa så mycket och det är ju positivt men det ska bli kaaaaallt. Det känns som det är någon högre makt som inte vill att vi ska bygga detta hus. Men vi ger oss inte -tydligen finns det något dyrt medel att blanda i den andra "massan" som gör att det härdar trots kallt väder och det ska vi skaffa oss - så det så.
Vi börjar staplandet i morgon - tur det för idag (fredag 21/11) ska det snöa!!!! Ser mysigt ut eller hur? (.....inte särskilt)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar