4/11 - Grunden är gjuten och det är jätteskönt. Det känns som vi nått den första milstolpen. Fast egentligen är det nu det jobbiga (och roliga) börjar. Sten för sten ska huset byggas upp och det kommer att ta tid. Men man kommer att se resultat varje dag (hoppas jag) och det är kul.
Nästa steg är att montera ner "fårhagen" (ramen) därefter ska vi gräva för dräneringen. Sen kan vi nog börja bygga "på riktigt".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar