7 ton är nog lite i underkant - vi är lite oense om vikten men en sak är säker - det kommer att bli tungt. Om vi lägger till en 0:a så kanske vi är lite mer rätt på det - 70 ton...eller kanske t o m mer. Äsch!! jag vet inte.
I helgen har kanterna förstärkts med extra armering och kablarna "hängts upp". Idag ska armeringen fästas och imorgon kan betongbilen komma så vi kan gjuta grunden.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar