Vad har då hänt sen sist?
Rören för dagvattnet är nergrävda och nästan all dränering är klar. Anslutningen för vatten och värme är oxå klar (tror jag).
Allt grävande har gjort tomten omöjlig att ta sig fram på, det är lerigt upp till knäna, så nu behöver vi en större grävare som kommer och jämnar till marken och lägger ut makadam så vi kan gå på eländet...... snaaart kan vi börja bygga.
Max och Hampus har börjat visa sitt intresse för bygget - vi har haft en liten grävare på plats som de har fått köra, kan det bli bättre????
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar