skip to main | skip to sidebar

Hur går det med bygget?

...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.

fredag 30 januari 2009

Övervåningen är gjuten....




Martin är nog den enda som inte tycker att det finns tillräckligt med kablar och rör dragna i huset. Vad tycker ni, detta är bara övervåningen.......


Plattan är gjuten och imorgon börjar staplandet igen.








Upplagd av pejn kl. 19:44

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2010 (13)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (47)
    • ►  december (2)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (5)
    • ►  februari (7)
    • ▼  januari (8)
      • Övervåningen är gjuten....
      • Ytterligare 500...
      • Nu går det undan.....
      • ...3 timmar senare
      • Plåtarna har kommit
      • Vi har fått förstärkning....
      • Som en skog....
      • en liden bid från åvan......
  • ►  2008 (19)
    • ►  december (3)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (1)

Jag gillar.....

  • Aspen badrumsinredningar
  • Bricmate - kakel o klinker
  • Kanallisten

Om mig

pejn
Idéspruta
Visa hela min profil