skip to main | skip to sidebar

Hur går det med bygget?

...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.

måndag 9 mars 2009

Äntligen har vi nått upp till taket...

Takstolarna levererades i morse och var på plats strax innan lunch.



Första takstolen nästan på plats.



Nu är alla på plats.











Upplagd av pejn kl. 13:25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2010 (13)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (47)
    • ►  december (2)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (4)
    • ▼  mars (5)
      • Innerväggar på plats......
      • Övervåningen "påbörjad"
      • Taket på plats
      • Äntligen har vi nått upp till taket...
      • Det blåser lite.....
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (8)
  • ►  2008 (19)
    • ►  december (3)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (1)

Jag gillar.....

  • Aspen badrumsinredningar
  • Bricmate - kakel o klinker
  • Kanallisten

Om mig

pejn
Idéspruta
Visa hela min profil