Taket blev lagt i onsdags och torsdags. (11-12/3) (oj! glömde visst bort en födelsedag - sorry)
Gavelspetsarna fixades till i helgen - nu återstår "endast" att mura upp halva östra gaveln. Sen ska vi "bara" mura upp innerväggarna och garaget, sen är det slutmurat.


Vi ska städa, jag vet att det ser stökigt ut men jag har inte tiiiiiid.
Vi ska städa, jag vet att det ser stökigt ut men jag har inte tiiiiiid.
Dessutom så har tippen inte öppet när jag kan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar