Här ska vi ha kontor - låter vuxet, jag vet, men vad ska man annars kalla det?
Max rum, 16 m2 - undrar om han kan hålla ordning på dem.
Hampus rum, lika stort som Max. Hampus hade bara ett krav på rummet och det var att där skulle finnas en dörr. Han får även väggar, tak och fönster...han har varit lite orolig....
Toaletterna!!! Faktiskt lyxar vi till det med två toaletter på övervåningen. Den till vänster blir med dusch/badkar och den till höger med dusch. Jag har själv varit ung och med en familj med samma tider så kan det lätt bli bråk och irritation om någon dröjer för länge med morgonbestyren. Nu kanske det blir bråk om vem som ska ha vilken toa istället.... ;-)
P.S Samtliga väggar på bottenvåningen är nu färdiga, Martin har börjat "fräsa ut" för elen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar