
Denna vask med underskåp och spegel har vi precis impulshandlat.
Den vi har köpt har en ho och är 70 cm bred. Det kommer att bli kanon.
Den är tänkt att placeras i det "lilla" badrummet där uppe. Den är svart högblank med vita sidor av märket Dansani modell Luna Domino, blandaren (Tapwell Ely) samt bottenventilen ingick egentligen inte men jag tjatade mig till dem.
Kan tyckas lite tidigt att handla inredning redan men det är ett utställningsex som behövdes monteras ner så fort som möjligt och därför står den nu hemma i vår källare - som om vi inte har tillräckligt med grejer där redan. Men jag kan tänka mig att den kommer att fyllas av mer innan vi kommer därifrån.
1 kommentar:
Åh, så roligt med att handla inredning. Nu börjar det kännas som om det är på riktigt!
Skicka en kommentar