torsdag 2 april 2009

Jag är inte alltid helt uppdaterad....

Tydligen hade plåtis redan varit på bygget och satt upp hängrännor och en del plåt när jag skrev att det var en av veckans kommande händelser. Där ser man - jag hänger inte riktigt med i svängarna. Pappa var dock inte helt nöjd med arbetet. Man ser trä mellan rännan och plåten. Nu när man granskar noggrannare så kan jag väl bara hålla med.

Dessutom så har ventilationen kommit på plats



Igår kom även takpannorna


och imorse kom isoleringen



Inga kommentarer: