onsdag 14 oktober 2009

Det händer grejer.....

....lite här och var i huset


Garageporten är på plats, dörrtryckena (kanske oxå låscylindrarna) är monterade, plåtis är klar med sitt arbete......


golven i badrummen och tvättstugan är färdigspacklade.....
och jag tror att innnertaket på nedervåningen är spacklat och klart för målning.

Inga kommentarer: