skip to main | skip to sidebar

Hur går det med bygget?

...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.

lördag 31 oktober 2009

Mera...

....golv


groventrén sett från vårt sovrum


vardagsrummet fotar mot kökshörnan


vardagsrummet

.......och kakel.....


pappa har satt de sista svarta plattorna


och börjat sätta de små i stora badrummet uppe
Upplagd av pejn kl. 14:52

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2010 (13)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (47)
    • ►  december (2)
    • ►  november (5)
    • ▼  oktober (6)
      • Mera...
      • Framsteg...
      • Vi har äntligen....
      • Det händer grejer.....
      • Färg.....
      • Tänk vad tiden går.....
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (5)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (8)
  • ►  2008 (19)
    • ►  december (3)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (1)

Jag gillar.....

  • Aspen badrumsinredningar
  • Bricmate - kakel o klinker
  • Kanallisten

Om mig

pejn
Idéspruta
Visa hela min profil