VVS-arna är i huset och installerar värmen, så när värmen är igång, kan vi ta hem golvet till övervåningen och börja lägga det och då börjar det snart se ut som om man kan bo där...
Det är tur att vi byggt ett garage, vi kanske inte kommer att få plats med någon bil med tanke på allt vi vill ska få plats där. Det finns mååånga planer för denna biarea, eller det som blir över när ackumulatortank och värmeväxlare och elskåp och vask mm mm är på plats.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar