Som man ser så slapp vi gräva allt för hand, tur var väl det annars hade jag inte suttit här idag. Det är ett j-vulusiskt hårt underlag. Jag tog ett par tag med spaden - jag har faktiskt grävt rännan för avloppet till vasken på toaletten, jag började gräva till tvättstugan men gav upp ganska snart. Men nu är i alla fall avloppsrören på plats. Vi hann även med att gräva ut för fjärrvärmeledningen. Det var den helgen det.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar