måndag 13 oktober 2008

Avloppsrören på plats


Som man ser så slapp vi gräva allt för hand, tur var väl det annars hade jag inte suttit här idag. Det är ett j-vulusiskt hårt underlag. Jag tog ett par tag med spaden - jag har faktiskt grävt rännan för avloppet till vasken på toaletten, jag började gräva till tvättstugan men gav upp ganska snart. Men nu är i alla fall avloppsrören på plats. Vi hann även med att gräva ut för fjärrvärmeledningen. Det var den helgen det.

Inga kommentarer: