skip to main | skip to sidebar

Hur går det med bygget?

...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.

onsdag 8 oktober 2008

Imorgon sätts spaden i marken....det närmar sig...

Upplagd av pejn kl. 08:38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2010 (13)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ►  2009 (47)
    • ►  december (2)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (5)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (8)
  • ▼  2008 (19)
    • ►  december (3)
    • ►  november (5)
    • ▼  oktober (10)
      • Oro
      • 500
      • Det börjar ta form
      • Regn....
      • Fårhage?
      • Avloppsrören på plats
      • Nu grävs det
      • Villa Pernilla
      • Imorgon sätts spaden i marken....det närmar sig...
      • Nu börjar det
    • ►  september (1)

Jag gillar.....

  • Aspen badrumsinredningar
  • Bricmate - kakel o klinker
  • Kanallisten

Om mig

pejn
Idéspruta
Visa hela min profil