Kommer det att hålla? Ute i kanterna ligger så pass mycket kabel och rör så att de sakkunninga är oroliga att grunden inte blir stabil nog. Vi kommer att "hänga" upp ledningarna lite så att betongen kan komma under rören och därmed stötta upp det hela. Det blir nog bra det. Fast det är ju viktigt att grunden håller för vad jag har hört så kommer hela skapelsen att väga drygt 7 ton!!!!! Gjuter gör vi nog om en vecka.
tisdag 28 oktober 2008
Oro
Kommer det att hålla? Ute i kanterna ligger så pass mycket kabel och rör så att de sakkunninga är oroliga att grunden inte blir stabil nog. Vi kommer att "hänga" upp ledningarna lite så att betongen kan komma under rören och därmed stötta upp det hela. Det blir nog bra det. Fast det är ju viktigt att grunden håller för vad jag har hört så kommer hela skapelsen att väga drygt 7 ton!!!!! Gjuter gör vi nog om en vecka.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar