Äntligen har vi börjat gräva. Det är egentligen inte förrän nu som det känns som om vi är på gång. Vi började dagen med att gräva av en inte utmärkt vattenledning. Kommungubbarna var snabbt på plats för att ersätta den. Tack för det, undrar hur mycket det kommer att kosta? Och vems är felet egentligen? Vi som grävde av den eller de som inte har märkt ut den?
Avloppsledningarna på plats. Imorgon ska vi fortsätta gräva för hand. Vi får väl se hur det går med den saken. Leran är som betong. Vi får se det som gratis motion men det slutar väl med att vi hyr en bobcat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar