Näähähähä, det är tydligen formen på vårt hus. Känns fortfarande väldigt stort när man ser det utifrån, men går man sen "in i det" och försöker föreställa sig badrum, kök, sovrum osv så känns det helt plötsligt väldigt litet. Mysko.
Idag (15/10) regnar det och ikväll ska vi lägga ut duken (i lervällingen??), vi får väl se hur det blir med den saken.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar