lördag 24 januari 2009

Plåtarna har kommit

"Ska de vara så tunna?" Känns lite otryggt faktiskt....men man får väl lita på de sakkunniga.
Igår (fredag 23/1) kunde vi inte börja med att lägga ut dem pga vindstryrka på 11 m/s. Idag är det betydligt lugnare så så här såg det ut när jag var uppe och besökte bygget vid 11-tiden.



Inga kommentarer: