onsdag 7 januari 2009

en liden bid från åvan......

Ställningarna är uppe runt huset. Då är man ju bara tvungen att fota lite.


Vardagsrum & matplats


Här står jag ovanför entrén.
Vardagsrum rakt fram och köket till vänster bakom väggen.


Här nedanför är tvättstugan, sovrummet till höger.
"Klumpen" med rör kommer upp i klädkammaren.

Rakt ovanför uteplatsen.
Där den lilla ställningen står kommer kyl frys o ugn vara.
Vasken ska placeras under det "stora" fönstret.

Inga kommentarer: