onsdag 28 januari 2009

Nu går det undan.....

I måndags (26/1) hade VVSarna jobbat hårt och lagt ut ungefär
hälften av rören till golvärmen på övervåningen.

Igår kväll var vi uppe en runda för att killarna ville se hur det
såg ut på "deras" rum.
Golvvärmeslingorna var lagda, avlopp, ventilation och vattenledningarna
var nästan på plats. Martin har börjat dra elen. Vi tror attt vi kommer att
gjuta redan på fredag.

Inga kommentarer: