hälften av rören till golvärmen på övervåningen.

Igår kväll var vi uppe en runda för att killarna ville se hur det
såg ut på "deras" rum.
Golvvärmeslingorna var lagda, avlopp, ventilation och vattenledningarna
var nästan på plats. Martin har börjat dra elen. Vi tror attt vi kommer att
gjuta redan på fredag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar