....av "stöttepelare"
Inte så mycket mer att göra nu - vi väntar egentligen bara på att plåtprofilen till bjälklaget ska komma. Enligt uppgift så ska den inte komma förrän den 20/1.
...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar