skip to main | skip to sidebar

Hur går det med bygget?

...med anledning av just den frågan har vi skapat denna "dagbok" där alla intresserade kan följa våra framgångar och för all del oxå våra motgångar. För alla som inte är helt "uppdaterade" bygger vi ett gediget stenhus på ett nytt område väster om Bara i Svedala kommun.

söndag 11 januari 2009

Som en skog....








....av "stöttepelare"



Inte så mycket mer att göra nu - vi väntar egentligen bara på att plåtprofilen till bjälklaget ska komma. Enligt uppgift så ska den inte komma förrän den 20/1.
Upplagd av pejn kl. 12:53

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2010 (13)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (47)
    • ►  december (2)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (2)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (5)
    • ►  februari (7)
    • ▼  januari (8)
      • Övervåningen är gjuten....
      • Ytterligare 500...
      • Nu går det undan.....
      • ...3 timmar senare
      • Plåtarna har kommit
      • Vi har fått förstärkning....
      • Som en skog....
      • en liden bid från åvan......
  • ►  2008 (19)
    • ►  december (3)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (1)

Jag gillar.....

  • Aspen badrumsinredningar
  • Bricmate - kakel o klinker
  • Kanallisten

Om mig

pejn
Idéspruta
Visa hela min profil