torsdag 29 januari 2009

Ytterligare 500...

...meter värmeslingor är på plats.
Avloppsrör, ventilationsrör, vattenrör och el ligger oxå där de ska.
Pappa jobbar med att lägga ut armeringsnäten. Kan nog gjutas på fredag.
Martin var så nöjd igår när han packade ihop för kvällen tills han kom på
att vi helt glömt bort rören till solvärmepanelen. F-n oxå. Det får vi lösa idag på något sätt. För att se det positivt - vi kom på det innan vi hann gjuta ;-)


Silvriga ventilationsrör, mörkgråa vattenledningar, gråa avloppsrör,
blåa TV/data kablar, grön koax, vita golvvärmeslingor dvs en salig röra.

Inga kommentarer: