Det lilla badrummet på övervåningen är snart färdigkaklat.
vi har lite svart kvar att sätta, sen kan vi lägga golv....eller så kan vi fortsätta kakla de andra badrummen. :)
På nedervåningen fortsätter golvet att "växa", det tar tid men det ser ut att bli bra. Jag blev erbjuden att prova lägga en platta idag men avstod erbjudandet. Det räcker att jag har varit med och burit in dem. Det var tuuuungt.











