Äntligen blå himmel. Rören är nergrävda för tredje gången och makadamet (som faktiskt lades på plats i torsdags -16/10) håller väl förhoppningsvis dem nere oxå. I Fredags började vi sätta upp kantelementen. I helgen har grunden isolerats - tre lager frigolit.
Nästa steg är är att lägga rören - för el, centraldammsugare och golvvärme.
Kanske kan vi gjuta nästa vecka.
1 kommentar:
Åh så roligt att ni har dragit i gång en blogg skall följa den!
Lena
Skicka en kommentar